Wednesday, May 20, 2009

berebut

John tak punye internet..maklumla miskin..John cume pinjam adik perempuan dia punye broadband..tapi John dapat curi pagi2 je pasal adik ngah tido lagi.so,banyak la masalah bile nak gune internet..kedai henpon & fotostat je lebih, tapi John xmampu ade broadband.huhuhu..

John selalu berebut nak gune internet ngan adik dia & adik dia sorang lagi,Mr Ajim a.k.a Bob Da Great. jadi masalah xleh selesai tanpa tekad yang nyata. Ya,pasti tekad yang nyata.

Jadi, mulai hari ini John isytiharkan satu langkah dramatik,bombastik dan sarkastik.. John nak bukak CC. Pasni John ada internet gile laju 24jam tanpa henti..John boleh on9 sesuka hati. HAHAHAHAHAHAHA...aku sudah gelak annoying..

p/s: siap ko cik Pink adikku..aku akan halang ko gune internet aku plak..HAHAHAHAHAHAHAHAHA..aku gelak annoying lagi..

tapi pihak ATASAN sane nun murka tak???aku belagak neh..cemane???

No comments:

Post a Comment