Saturday, July 18, 2009

Sedap sangat ke?

Aku dengar budak2 Network kolej aku power masak mcm2 lauk..ade khabar angin bertiup kencang Encik Adi dah bukak restoran kat seksyen 9 Shah Alam..tak tau la kot betul ke tipu..rumous je la pun..Leeming pun dah meniaga donut..Fariz plak bukak beriyani gam..Power siot budak2 Network..SE camne agaknye ek??hahaha..

So dengan bangga-sebangganye aku pun dah mula praktis masak memasak ni bagi membuktikan kemampuan budak2 Network lebih power dari budak2 SE..So,arini aku dah bertungkus lumus masak breakfast untuk family aku..Adios..

Nasi Lemak Daun Pandan

Sambal Tumis Ikan Bilis

Telur Goreng Separuh Masak

Ayam Goreng Rempah Serai Wangi

Udang Bersalut Cili

Sekali ko tengok adik aku, Mr. Bob layan masakan aku..Tu ikhlas ke tak pose depan kamera??haha..

Alhamdulillah, pukul 11 pagi semua makanan dah siap berhidang..

p/s: memane budak2 SE yang berminat nak menuntut ilmu dari aku, tak mahal..aku sanggup taip menu untuk korang..Yuran pembelajaran bersama Chef Abu hanya RM 50 je..hahaha..

No comments:

Post a Comment