Monday, May 18, 2009

Tah ape? - Kembali

Wargghhh..ade ke dah sampai tadi tak jamu kuih ke air teh ke..hahaha..memang aku tgh tak ikhlas menolong pun..datang umah makcik B pun aku buat2 senyum menggoda.hahaha..sampai je aku terus tanye mane nak print..

Aku: nak print ape tur?
Makcik B: tu surat tawaran dr internet
Aku: owh ok..so mane printer nye?
Makcik B: printer xde dakwat la.bleh print kat umah Abu?
Aku: la, kat umah saye tur printer adik saya la..printer kedai kat kedai la. Adek saye tgh tidur gaya kuak nage tu,xkan nak kaco?
Makcik B: Abu xleh ke ganggu die,kaco die minta print?
Aku: Ishh,xsedap le kaco die tido
Makcik B: LA,nape dia xbangun lagi?dia balik lambat ke malam tadi?
Aku: (dalam hati - ish suke ati ko je speko kate adik aku balik lmbt.tu nak nyampai kat seluruh apartment la tur) Mane pendrive?saye try la kot leh print nanti
Makcik B: owh takleh print terus dari sini ke printer umah Abu ke?

Aduii..pasni aku nak wat cabling terus print dari pc umah anda ke printer umah abu atau kedai sukasukalensa..

* aku blah dengan muke terkemut2 naek atas bwk pendrive. Makcik B suh cepat lag tur.suke ati pankreas dia je.dah la pendrive banyak virus..naseb baek ade nod32 cetak rompak yang berkesan..hahaha

No comments:

Post a Comment