Monday, May 18, 2009

Tah ape?

jam sekarang ni ko mesti nak ade life ko after bekerja dan bukak kedai.pastu mesti ko nak rehat after hantar adik ko pagi2..pasti la..ko igt tak penat ke hari2 ko buat keje ko..10am bukak kedai,11.59pm ko tutup kedai..xde life..aduiii..tapi pagi ni ade plak makcik yang aku tak ngam ketuk pintu..

Makcik B: boleh tolong print tak?anak makcik nak masuk tingkatan enam kene ade bukti la..
Aku: print ape makcik?
Makcik B: ala print dr internet.ape tah makcik pun tak paham..ko turun la umah makcik
Aku: mane nak datang internet(selambe aku underestimate makcik tur)
Makcik B: turun la ek..please3..(sambil melutut & mate berkace-kace)
Aku: yela2..

aku rase tak patut betul ko datang umah org pagi2 utk urusan kedai ko..umah bukan kedai kan?..pasni aku nak balas balik.aku nak datang umah makcik B pukul 5pagi..pastu mintak kunci Surau ckp nak bertafakur..Amacam?hahaha

No comments:

Post a Comment